Francuska prehrambena grupacija Bel, poznata po brendovima poput The Laughing Cow, Babybel i Boursin, objavila je da do kraja godine prestaje s prodajom svog biljnog brenda Nurishh. Razlog je što ova biljna alternativa siru nije postala profitabilna.
Bel će zatvoriti svoju tvornicu u Saint-Nazaireu, koju je preuzeo 2020. godine akvizicijom većinskog udjela u lokalnoj tvrtki All In Foods, a oko 30 radnika ostat će bez posla.
Brend Nurishh, lansiran 2021. godine, bio je prvi Belov iskorak u segment biljnih proizvoda. U ponudi su bili ribani i rezani “sirevi”, feta-stil kockice te Coeur Fleuri; proizvodi bazirani na kokosovom i suncokretovom ulju, bez soje, palminog ulja i glutena.
Ipak, unatoč ulaganjima i radu tijekom pet godina, brend nije uspio ostvariti održiv poslovni model. “Nurishh danas drži samo jedan posto tržišta biljnih sireva u maloprodaji, dok vodeći konkurent Violife drži 22 posto”, poručili su iz Bela. “Nismo se uspjeli dovoljno diferencirati kako bismo zadržali mjesto u dućanima i privukli nove potrošače.” Violife, najjači konkurent, u vlasništvu je nizozemske grupe Upfield od 2019. godine.
Unatoč gašenju Nurishha, Bel ostaje posvećen kategoriji biljnih proizvoda. Grupa planira usmjeriti resurse u razvoj biljnih verzija svojih glavnih brendova: Boursin, Babybel i The Laughing Cow. Najavljeno je i lansiranje novih okusa te širenje prisutnosti na europskom i sjevernoameričkom tržištu.