Koliko.HR

Oprez pri kupnji pakiranog voća: Izgledalo je besprijekorno

Zapakirani plodovi često izgledaju besprijekorno, ali neugodno iznenađenje može se skrivati ispod površine. Iskustvo kupca iz Zagreba ponovno otvara pitanje kvalitete pakiranog voća i povrća te koliko zapravo možemo vjerovati onome što vidimo kroz plastiku.

Iako na prvi pogled djeluju svježe i primamljivo, pakiranja voća i povrća često kriju neugodno iznenađenje ispod površine. Na to nas je podsjetio nezadovoljni kupac koji nam se javio nakon kupnje jagoda u zagrebačkom Intersparu u sklopu centra Supernova Garden Mall.

U srijedu ujutro kupio je pakiranje španjolskih jagoda I. klase od 500 grama po cijeni od 2,59 eura. Na prvi pogled sve je izgledalo u redu, no kad je kod kuće maknuo gornji sloj jagoda, neugodno se iznenadio: sredina pakiranja bila je ispunjena trulim i pljesnivim plodovima. Svoje tvrdnje potkrijepio je i fotografijom koju je ustupio redakciji.

“Ovo je zadnji put da kupujem ovako pakirano voće. Osjećam se prevareno, a ukućani su ljuti jer smo trebali imati kolač s jagodama na meniju. Znam ni da trgovci ne mogu znati što je u središtu pakiranja”, rekao nam je razočarani kupac čiji je identitet poznat redakciji.

Iako trgovci u pravilu prihvaćaju povrat neispravnih prehrambenih proizvoda, nezadovoljan kupac pita: “Isplati li se potrošiti dodatnih sat vremena na povrat robe koja je trebala biti ispravna već prilikom kupnje?”

Ovaj primjer nije usamljen. Svi znamo da se kvaliteta voća ne može uvijek ocijeniti kroz plastiku i etiketu. Zato, ako već kupujete zapakirano voće i povrće, dobro ga promotrite sa svih strana. A ako možete, možda je sigurnije ručno birati ono rinfuzno.