Njemački maloprodajni lanac Lidl po prvi je put otvorio trgovinu koja nudi isključivo neprehrambene proizvode. Pod imenom Home & Living, nova poslovnica prostire se na oko 500 četvornih metara u Lottstettenu, na njemačko-švicarskoj granici, tik do klasičnog Lidlova supermarketa s hranom.
Kupcima je ondje na raspolaganju široka ponuda kućanskih aparata, tekstila, alata, dodataka za dom, sportskih artikala i igračaka iz šest vlastitih brendova: Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside i Silvercrest, piše Lebensmittel Zeitung.
Neprehrambeni segment posljednjih godina dobiva sve veću važnost u Lidlovu poslovanju, što potvrđuju i znatna ulaganja u marketing. Tvrtka je angažirala Arnolda Schwarzeneggera kao zaštitno lice brenda Parkside, postala službeni partner više UEFA-inih nogometnih natjecanja te ulaže u profesionalnu biciklističku ekipu.
Lidl je ranije eksperimentirao s privremenim trgovinama za pojedine neprehrambene marke: prošle je godine u Belgiji otvoren Lupilu store, a u Mađarskoj i Poljskoj Parkside DIY trgovine. No, koncept koji okuplja sve neprehrambene brendove pod jednim krovom predstavlja presedan.
Potez je tim zanimljiviji s obzirom na rast popularnosti specijaliziranih lanaca poput Actiona i TEDi-ja, koji uspješno privlače kupce širom Europe. Lidl zasad ne otkriva hoće li novi koncept ostati ograničen na Lottstetten ili će ga proširiti na druga tržišta.