Koliko.HR

Zalando uvodi upozorenja kupcima koji prečesto vraćaju robu

Visoke stope povrata i dalje su jedan od najvećih problema za Zalando i cijelu modnu industriju pa je poznata online platforma odlučila uvesti sustav upozorenja i kaznene mjere protiv kupaca koji zloupotrebljavaju politiku povrata.

Od osnutka 2008. godine Zalando je poznat po iznimno fleksibilnim uvjetima povrata, no dio korisnika to sustavno zloupotrebljava. “Većina naših kupaca koristi mogućnost povrata odgovorno, no, nažalost, postoje i oni koji to ne čine”, poručuju iz kompanije.

Kupci s neuobičajeno visokim brojem povrata najprije će primiti upozoravajući e-mail kako bi mogli prilagoditi svoje ponašanje. Ako se situacija ne popravi, njihov račun može biti privremeno suspendiran i do 12 mjeseci. Riječ je, tvrde u Zalandu, o vrlo malom broju korisnika, dok za veliku većinu kupaca ništa se neće mijenjati.

OGLAS

Poseban problem predstavljaju brojni influenceri i stvaratelji sadržaja za društvene mreže, koji su posljednjih godina navikli naručivati velike količine odjeće kako bi snimili modne kombinacije, a zatim gotovo sve vraćali. Online modne trgovine tako im nerijetko služe kao besplatni fundus, a ne kao mjesto stvarne kupnje.

Kako bi smanjio broj povrata, Zalando istodobno uvodi niz poboljšanja; od detaljnijih opisa proizvoda, videozapisa i fotografija od 360 stupnjeva do iskustava proširene stvarnosti. Kupcima se nudi personalizirani savjet o veličini na temelju prethodnih kupnji i mjera tijela, a uskoro će biti dostupna i virtualna garderoba u kojoj će moći stvoriti 3D avatar i provjeriti kako im određeni komad odjeće pristaje.