Od osnutka 2008. godine Zalando je poznat po iznimno fleksibilnim uvjetima povrata, no dio korisnika to sustavno zloupotrebljava. “Većina naših kupaca koristi mogućnost povrata odgovorno, no, nažalost, postoje i oni koji to ne čine”, poručuju iz kompanije.
Kupci s neuobičajeno visokim brojem povrata najprije će primiti upozoravajući e-mail kako bi mogli prilagoditi svoje ponašanje. Ako se situacija ne popravi, njihov račun može biti privremeno suspendiran i do 12 mjeseci. Riječ je, tvrde u Zalandu, o vrlo malom broju korisnika, dok za veliku većinu kupaca ništa se neće mijenjati.
Poseban problem predstavljaju brojni influenceri i stvaratelji sadržaja za društvene mreže, koji su posljednjih godina navikli naručivati velike količine odjeće kako bi snimili modne kombinacije, a zatim gotovo sve vraćali. Online modne trgovine tako im nerijetko služe kao besplatni fundus, a ne kao mjesto stvarne kupnje.
Kako bi smanjio broj povrata, Zalando istodobno uvodi niz poboljšanja; od detaljnijih opisa proizvoda, videozapisa i fotografija od 360 stupnjeva do iskustava proširene stvarnosti. Kupcima se nudi personalizirani savjet o veličini na temelju prethodnih kupnji i mjera tijela, a uskoro će biti dostupna i virtualna garderoba u kojoj će moći stvoriti 3D avatar i provjeriti kako im određeni komad odjeće pristaje.